22. - 25.2.2012 Soustředění Nová Včelnice - informace téměř on-line

22.02.2012 20:41

Fotografie ze soustředění naleznete ZDE

Vzkazy a pozdravy pište do Knihy návštěv

Průběžné výsledky bodování pořádku

Neděle 26.2.2012

12,00 – máme sbaleno, odcházíme na oběd a vypínám počítač. Díky za pozornost a těším se na středeční trénink. Fotbal rodičů v pondělí bude od 18,30 v tělocvičně.

10,00 – poslední trénink v hale

9,30 – schůzka týmů, vyhlášení výsledku Bodování pořádku, Nejhodnějšího hráče soustředění a Speciální ceny za vzorný přístup. V Bodování pořádku vyhrály 2 pokoje: číslo 7 (Theo Caban, Lukáš Koblasa a Jára Zika) a pokoj 18 (Max Balej, Adam Kolařík a Štěpán Turek). Nejhorší byl pokoj číslo 12 (Filip Čihák, Honza Holoubek, Martin Kozohorský a Simon Slanina).

Nejhodnějším hráčem 2001 byl vyhlášen Martin Kozohorský, v ročníku 2002 Theo Caban.

Speciální cenu za vzorný přístup k plnění povinností získali: Honza Holoubek (2001) a Dan Petržilka (2003)

8,00 - snídaně

7,30 – vstáváme do posledního dne soustředění. Ač včera byl krátce po půl desáté večer už naprostý klid a všichni spali, nemůžeme je dnes dostat z postele. Únava pracuje. Připomínám, že i u toho důvodu je zrušen, resp. od začátku nebyl naplánován trénink v pondělí 27.2.

Návrat v 15,30 – 16,00 na místo odjezdu platí.

Sobota 25.2.2012

21,30 - večerka

20,00 – sauna a vířivka

19,30 – vtipy a zpívání v klubovně

18,45 – klid na pokojích

17,30 – protože nás dnes večer čeká komplexní regenerace (vířivka+sauna) šli jsme na večeři o půl hodiny dřív. Pochutnali jsme si na výborných bramborových knedlících s vepřovým masem a ze zelím. Následovala malá kulturní vložka (tanec a zpěv) za doprovodu známé místní kapely Kamenická čtyřka, která se připravovala na večerní Rybářskou merendu.

17,15 – opustil nás Ondra Klícha s horečkou, kašlem a bolestí v krku.

15,30 – odpolední trénink rozdělený na dvě fáze, polovina v koridoru, polovina v hale

13,00 – polední klid, proběhlo další bodování pořádku

12,00 – oběd: Zeleninová polévka, kuřecí směs s rýží

11,45 – návrat autobusem zpět

9,30 – 11,30 - v tělocvičně jsme uspořádali miniturnaj 4 mužstev. Výsledky naleznete ZDE.

9,00 – vzhledem k atletickým závodům v areálu v Nové Včelnici odjíždíme autobusem do haly v Jindřichově Hradci na dopolední trénink.

7,45 – snídaně: rohlík, chléb. Máslo, šunka, sýr, paštika, džem, med, křupínky, jogurt, mléko – dle výběr + čaj.

7,15 - budíče

Pátek 24.2.2012

21,00 – do vířivky odchází i skupina, která hrála zápas. Odjíždí Štěpán Turek. Zítra má hokejový zápas proti Benátkám.

19,30 – Část, která nehrála zápas, má trénink v koridoru a následuje vířivka, aby se unavené svaly zmátořily a byly připravené na zítřejší den. Byly doplněny výsledky bodování pořádku za dnešní den. Morálka nám nějak upadá...

19,30 – zápas jsme po celkem slušném výkonu prohráli 5:8. Kluci si na to, co mají v nohou, zaslouží obdiv, protože utkání odmakali a byli rozhodně fotbalovější. Opět jsme ale nedali branky. Do poslední třetiny jsme drželi vyrovnaný stav a pak nám přece jen došly síly a domácí zápas rozhodli. Naše branky vstřelili: Petržilka 2, Koblasa, Klícha, Štrobl. Přidávám několik fotek ze zápasu.

18,00 – Na přátelský zápas proti starší přípravce Nové Včelnice se chystá část kluků 2002. Ti, kteří nebyli vybráni, nebyli vybráni za trest za větší nebo opakované kázeňské prohřešky… Spolu s 2001 odcází na večeři a čeká je večerní trénink. K večeři máme dnes špagety se šunkou a česnekem, zdravá strava pro sportovce. Všem chutnalo

„Péči“ našich chlapečků dnes nevydrželo 1 okno a 1 polička…

15,00 – právě probíhá odpolední trénink v hale – koordinace pohybu, práce s míčem.

13,30 – polední klid

12,00 – oběd. Opět trápení některých jedinců (recidivisté) u Hovězí polévky s rýží (výborná), resp. zeleniny v ní. Snědli ale všichni včetně notorických odmítačů. Domácí sekaná se šťouchaným bramborem se zelím a okurka zmizela až se po ní zaprášilo. Přidávalo se o stošest.

10,00 – 11,45 – dopolední trénink v koridoru – nejdřív společné zahřátí (překážková dráha). Následují testy, vážení a měření (2001) a práce s míčem + zbytek testů (2002).

Dostáváme pozdrav od zraněného Kuby Buchty. Děkujeme a i my jeho zdravíme!

8,00 – snídaně – stejná jako včera. Výborné rohlíčky… Přidáno pár fotek, aby rodiče neměli starost, že jejich potomci trpí hlady. Někteří se sice stále ptají na nejbližší McDonald nebo jestli si můžou koupit Medovník, ale hlad rozhodně nikdo nemá

7,30 – budíček. Až na pár vyjímek dnes všichni ještě spí. Včera už bylo víc živo

Čtvrtek 23.2.2012

22,00 – večerka. Na některých jedincích začíná být únava už patrná. Asi nejvíc na ML, JP, PN a PM… Dobrou noc všem

21,30 – sprcha, druhá večeře (jablko, sušenky) – chvíli sledujeme 1.poločas Schalke - Plzeň

21,00 – bohužel nás kvůli nemoci musel opustit David Ludvíček

20,30 – trénink 2001 v hale

19,30 – začínají fyzické testy 2002 v koridoru, kluci se snaží, některé výkony jsou skutečně kvalitní, na něčem musíme hodně zapracovat – pár nekvalitních fotek přidáno

18,00 – večeře: Vepřový plátek zapečený se sýrem, rýže – úplně všem chutnalo – jídlo bylo vynikající. Po večeři probíhá další bodování pořádku – viz.tabulka. Večer nás čekají fyzické testy v koridoru (2002) a trénink v hale (2001).

15,00 – odpolední tréninková jednotka v koridoru právě začala

14,30 – probíhá trest za první kázeňské přestupky – viz.nové fotky

13,00 – probíhá polední klid, půl hodiny na lůžku a pak klidná zábava na pokojích

12,00 – oběd – na oběd chodíme na dvě skupiny kvůli kapacitě restaurace. První jdou 2001 a po nich 2002. K obědu byla výborná bramborová polévka (u ní se trápil Samuel, Kuba Macho a Kája) a těstoviny s kuřecím masem  - to snědli úplně všichni.

11,00 – konec tréninku – individuální dovednosti, koordinace, práce s míčem. Následuje malá svačinka – jablko, mandarinka, piškoty

9,30 – začal první dnešní trénink v tělocvičně. Bohužel velké rozčarování hned na začátku. Věci, které jsme chtěli, aby skutečně kluci měli (minibalon, švihadlo) řada z nich nemá… Sice se to zdá jako nedůležitý detail…trénink to ale narušuje.

9,15 – první bodování pořádku – výsledek překvapivě dobrý. Kluci ještě nestačili udělat nepořádek. A pokud udělali, tak se skutečně snažili uklidit

8,00 – snídaně – rohlík, chléb. Máslo, sýr, paštika, džem, med, křupínky, jogurt, mléko – dle výběr + čaj. Každý si vybral, s tímhle problémy nejsou

7,15 – budíček. Zdá se, že se všichni vyspali dobře a zatím jsou nabití energií… Přejde

Středa 22.2.2012

22,00 – na většině pokojů klid, pro dnešek dobrou noc

21,45 - večerka

20,15 – trénink v koridoru – práce s míčem, rychlé nohy apod.

18,30 – večeře: Rizoto s kuřecím masem a sýrem. Přestože je jídlo dobré, některým borcům dělalo velké problémy… Kázeň není kdovíjaká...

18,05 – Autobus s celou výpravou v pořádku dorazil na místo určení. Kluci se ubytovali, vybalili si a odcházíme na večeři

16,05 – Autobus odjíždí směr Nová Včelnice

15,45 – sraz na místě odjezdu klapnul podle plánu. Až na jednoho jsou všichni na místě včas...